Pulzusméréses edzésterv

PULZUSMÉRÉSES EDZÉSTERV KEZDŐKNEK

Ha már tudod, hogyan kell megmérned max pulzusodat, nyugalmi pulzusodat, és hogyan kell
ezek segítségével kiszámolnod a max pulzusod adott százalékaihoz tartozó pulzuszámokat,
készen állsz ennek az edzéstervnek az elkezdéséhez. Ha előbb a pulzusmérésről szeretnél többet tudni, akkor kattints az edzésterv alján lévő cikkekre, amik elmagyarázzák a pulzusméréses edzés alapjait.
tovább»

 

Félmaraton edzésterv

FÉLMARATON EDZÉSTERV KEZDŐKNEK

Sok kezdő futó legfőbb vágya a félmaraton teljesítése. Ha Te is így vagy ezzel,
akkor most Hozzád szólunk: ezzel az edzéstervvel Neked szeretnénk segítséget nyújtani abban,
hogy első félmaratonodon megfelelően felkészülve indulj el, és sérülés nélkül,
elégedetten érj be a célba.
tovább»

FÉLMARATON EDZÉSTERV KÖZÉPHALADÓKNAK

A kezdőknek szóló edzésterv folytatásaként íme itt a következő fokozat: a középhaladóknak szóló félmaratoni edzéstervvel az 1:45-ön belüli időeredmény elérésére készülhetsz fel.
tovább»

 

10 kilométeres edzésterv

10 KILOMÉTERES EDZÉSTERV KEZDŐKNEK

Kezdő futónak tekintünk Téged, ha kb. fél éve futogatsz már, és túl vagy az első (egy-két) 5 km-es futásodon vagy versenyeden. Átlagban heti 3-4 alkalommal futsz, 5-8 km közötti távokat, általában lazán de azért néha bele-belehúzol, ha kedved tartja.
És most szeretnél felkészülni a következő nagy lépésre: egy 10 km-es versenyre.
tovább»

10 KILOMÉTERES EDZÉSTERV HALADÓKNAK

Haladó utók számára készült ez az edzésterv a 10 km-es távra. Van benne résztáv, hill, tempófutás dögivel, no meg egy kis tudományos magyarázat az anaerob küszöbről. Olvass és fuss!
tovább»

Maraton edzéstervek

MARATON EDZÉS ALAPELVEK

Sokféle maratoni edzésterv létezik. Nincs egy tökéletes terv.
Mégis vannak alapelvek, amiknek a betartása segíthet a sikeres felkészülésben.
És ha az alábbiakat olvasva úgy érzed, ezt már mindet tudtad eddig is, tedd fel magadnak a kérdést: vajon be is tartod őket?
tovább»

MARATON EDZÉSTERV KEZDŐKNEK

Az első maraton legtöbbünk számára egy életre szóló élmény marad :o).
Ahhoz, hogy jól sikerüljön, keményen és rendszeresen kell edzeni a
versenyt megelőző hónapokban. Ehhez kívánunk segítséget nyújtani ezzel a kezdő maratonistáknak szóló edzéstervvel.
tovább»

MARATON ÖT ÓRÁN BELÜL

Richard Nerurkar Nagy-Britannia legsikeresebb maratoni futója (2:08:36) volt a 90-es években.
2000-ben kiadott "Maratoni futás mindenkinek" című könyvében mindenki megtalálja a saját szintjének megfelelő maratoni edzéstervet. íme Nerurkar 12 hetes edzésterve az 5 órán belüli maratonhoz.
tovább»

 

KKM / Intersport Keszthelyi Kilométerek
félmaraton, maraton, váltók
Keszthely, 2017. június 3-4.

Névadó szponzor

Kiemelt támogatók